FAQS
VERZENDING EN LEVERING
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging van de vervoerder met het pakketnummer en een volglink. Je kunt deze link gebruiken om op elk gewenst moment de status van je bestelling te controleren.
In onze online winkel markandday.nl nl Alleen bestellingen met een afleveradres in Duitsland kunnen worden verwerkt. Als u naar een ander land wilt verzenden, ga dan naar de Mark&Day online shop voor dat land:
De levertijd van de vervoerder is 3 tot 7 werkdagen.
Je kunt het afleveradres van je bestelling alleen wijzigen als deze nog niet is verzonden.
RETURN
Retourbeleid: 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
De stappen om te retourneren zijn:
Om in aanmerking te komen voor een volledige terugbetaling, mag het product niet gebruikt zijn en mag het niet vuil of beschadigd aan ons geretourneerd zijn.
Er kunnen kosten in rekening worden gebracht als het artikel niet in de oorspronkelijke staat aan ons wordt geretourneerd.
SLECHTS ÉÉN ITEM PER LABEL!
Als je meer dan één tapijt wilt retourneren, moet je een of meer extra labels afdrukken. SLECHTS 1 TERUGBETALING PER LABEL!
OPMERKING
- Productietolerantie +/5%.
- Als u uw bestelling annuleert, weigert de goederen bij levering in ontvangst te nemen of de goederen niet afhaalt bij de Parcelshop, maakt u gebruik van uw herroepingsrecht.
BELANGRIJK:
Vraag ALTIJD het ontvangstbewijs van de pakjeswinkel wanneer je het tapijt overhandigt en bewaar het tot het hele proces is opgehelderd.
Het is essentieel dat je al deze stappen zorgvuldig volgt om er zeker van te zijn dat je retourzending correct wordt verwerkt.
Direct ruilen is niet mogelijk. Je moet het tapijt dat je hebt ontvangen eerst retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen als je dat wilt.
Als u denkt dat het logistieke bedrijf u het verkeerde artikelnummer heeft gestuurd of dat uw tapijt een defect heeft, stuur ons dan enkele foto's van het tapijt dat u hebt ontvangen in de best mogelijke kwaliteit.
Bij voorkeur een bovenaanzicht, een close-up en een foto van het label op de achterkant van het tapijt, zodat onze kwaliteitsafdeling u zo snel mogelijk een antwoord kan geven.
Ondanks zorgvuldige kwaliteitscontroles kunnen productiefouten helaas nooit helemaal worden uitgesloten. En geen enkel pakket is veilig voor een kwaaltje tijdens de levering.
Als je een probleem opmerkt met het geleverde product, stuur ons dan enkele foto's van het probleem in de best mogelijke kwaliteit, zodat onze kwaliteitsafdeling je zo snel mogelijk een antwoord kan geven.